Dag 13: stage dag 6(ziek) - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van richelle leensen - WaarBenJij.nu Dag 13: stage dag 6(ziek) - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van richelle leensen - WaarBenJij.nu

Dag 13: stage dag 6(ziek)

Door: Richelle leensen

Blijf op de hoogte en volg richelle

11 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Maltby

Vandaag ging de wekker weer lekker optijd. Ik had de hele nacht slecht geslapen van de pijn in me knie, toen de wekker om half 7 ging kon ik niet wakker worden, Anoeska was daar natuurlijk niet blij mee omdat zij nog een uurtje mag blijven liggen. Toen ik uit bed wou stappen kreeg ik me knie niet meer gebogen, ik heb toen besloten om maar even een dagje thuis te blijven. Ik heb toen om half 8 me stage afgebeld. Ik ben toen Anoeska weg was nog even gaan slapen, om half 10 werd ik wakker van de wasmachine en toen heb ik de hele middag op bed programma’s terug gekeken. om half 5 kwam Anoeska thuis en heb ik haar geholpen met koken we aten lekker lasagne. Toen we gegeten hadden zijn we naar de kerk zaal gegaan omdat daar een vrouwen bijeenkomst was. Dit was best wel leuk maar wel erg wennen, er werden 2 nummers gezongen van het kerkbandje het was best wel gek om te zien hoe iedereen op zijn eigen manier er op reageert. Ik vond het heel interessant en wil zeker een keer naar de kerk gaan om dat mee te maken hoe het hier is. Om half 10 zijn we lekker gaan slapen.