Dag 12: Stage dag 5 - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van richelle leensen - WaarBenJij.nu Dag 12: Stage dag 5 - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van richelle leensen - WaarBenJij.nu

Dag 12: Stage dag 5

Door: Richelle leensen

Blijf op de hoogte en volg richelle

10 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Maltby

Vandaag ging de wekker weer lekker optijd. Om half 7 ging de wekker Ik werd pas wakker toen Anoeska riep dat de wekker ging. Ik heb me toen aangekleed, opgemaakt en gaan eten. Vandaag moest ik voor het eerst alleen naar stage omdat Natascha bij boya moest blijven. Ik pakte om 7:24 de bus en kwam om 8:15 aan op station. Toen ik eenmaal op stage was hadden ze meteen een klusje voor me, ik mocht lijntjes in papier snijden. Toen ik daar klaar mee was mocht ik lintjes door knippen. Toen alle kinderen er waren heb ik even de bakjes afgewassen van de cornflakes en daarna ben ik bij de oudere kinderen gaan zitten en daar heb ik geholpen met de les. Daarna mocht ik bij de kinderen gaan spelen, deze week is er een dokters hoek en daar heb ik bij een aantal kinderen verband aangelegd dit vonden ze allemaal heel gek omdat ze dat niet gewent zijn. Daarna heb ik nog even in de rest van het lokaal gekeken. Om 11:15 zijn we alles gaan opruimen. Toen alle kinderen weer bij hun groep zaten heb ik nog wat blaadjes uitgezocht. Om half 12 ben ik mee gegaan om de kinderen naar de lunch te brengen, dit duurt altijd best wel lang. Toen alle kinderen zaten ben ik zelf op pauze gegaan van 11:45 Tot 12:45. Na de pauze heb ik nog even bij sommige kinderen verbandjes aangelegd. Rond 2 uur zouden we met de oudere kinderen naar de winkel gaan om fruit te kopen voor de fruitsalade, toen we alle kinderen in groepjes hadden verdeeld onder de 5 juffen gingen we naar het hek op het grote schoolplein, toen we bij het hek waren kwamen ze er achter dat ze niet de goede sleutel hadden er is toen 1 juf naar binnen gegaan maar ze konden de sleutel niet vinden, we hebben toen aan de kinderen vertelt dat we een andere dag gaan en dat we nu buiten op het kleine plein gaan spelen. Toen de kinderen allemaal lekker aan het spelen waren heb ik wat rondjes gelopen en wat gepraat met de juffen. Toen we gingen opruimen liep ik met 1 juf mee om de fietsjes weg te zetten, toen we terug naar binnen wouden zagen we opeens dat een jongetje stond te huilen en dat er allemaal bloed uit ze mond kwam, wij liepen achter de kinderen aan dus hebben niet gezien wat er gebeurde, de juf waar ik mee liep ging een beetje naar zijn mond kijken, waarbij mijn reactie was hem meteen mee naar binnen nemen om ze mond schoon te maken, toen ik binnen aankwam zagen de andere juffen het ook en die hebben het toen overgenomen, de gene die hem ging schoonmaken deed eerst rustig handschoenen aan en daarna ging ze pas bij hem kijken, toen ze wat zeiden over gebroken begon dat jongetje nog harder te huilen en ze zeiden het niet 1x maar nog wel veel vaker waardoor hij steeds als hij net weer even stil was weer begon met huilen, ik dacht toen echt van waarom heb je het daar steeds over als hij erbij is. Het jongetje bleef huilen zelf toen zijn moeder er al was, toen alle kinderen naar huis waren mocht ik ook naar huis, buiten kwam ik dat jongetje weer tegen en toen was hij nog aan het huilen ik vond dat best wel zielig. Toen ik op het station aankwam kwam de bus er gelukkig al aan dus ik hoefde niet zo lang te wachten, eenmaal in de bus zetten ik lekker muziek op, om 5 over 4 kwam Anoeska in de zelfde bus we hebben toen gezellig onze dag door genomen, het is best wel raar dat iedereen je hier zo aankijkt omdat ze niet weten welke taal je spreekt en wat je zegt. Toen we thuis kwamen zijn we meteen begonnen met het eten maken vanavond gingen we lekker hutspot eten. Na het eten heb ik nog even met thuis geskypt en daarna ben ik lekker gaan slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Maltby

Mijn eerste reis

-Lol maken
-Stage lopen
-Engeland verkennen

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2014

Dag 18:

15 Februari 2014

Dag 17:

14 Februari 2014

Dag 16:

13 Februari 2014

Dag 15: Stage dag 8(ziek)

12 Februari 2014

Dag 14: Stage dag 7 (ziek)
richelle

Actief sinds 07 Feb. 2014
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 2754

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 11 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: