Dag 9: - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van richelle leensen - WaarBenJij.nu Dag 9: - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van richelle leensen - WaarBenJij.nu

Dag 9:

Door: Richelle leensen

Blijf op de hoogte en volg richelle

07 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Maltby

Wat een dag! HA HA HA HA!
Vanmorgen eerst lekker ''uitgeslapen'' 9:30 werd ik wakker.
Toen samen met Anoeska tosti gegeten en ons klaar gemaakt voor een dagje meadowhall.
na 1,5 uur reizen naar meadowhall even lekker geshopt.
Bij de primark hebben de dames allebei nog wat gekocht. We hebben echt een super middag gehad. We hadden ook nog even een fruit boost gehaald, dat was echt heerlijk dat gaan we zeker vaker doen. Ook erg veel gelachen.
Toen we terug waren spullen thuis gezet en doorgelopen naar het afhaal restaurant en daar heerlijke donor meat, chips and graded cheese gehaald. Dat was toch echt even SMULLEN!!!
Daarna nog even geskyped
rond 21:30 heb ik me klaar gemaakt en zijn we rond 22:00 naar de pub gegaan. Eerst even keken of er nu wel mensen waren aangezien we gisteren maar met z'n 4e. Maar er waren gelukkig al wat mensen. Niet veel maar er hing een gezellige sfeer! We zijn gelijk begonnen met shotjes en Anoeska zat heerlijk aan de sinas.
Natascha gooide later zo'n pul bier om over de tafel(natuurlijk die van mijn) En er zit best veel in! Ik had nog 7 pond op tafel liggen maar omdat het bier was omgevallen had ik snel het briefje en 1 pond van tafel gepakt, ik dus de hele tijd zeggen dat ik nog 1 pond miste en Anoeska zoekt rustig met me mee kwam ze er later achter dat zij die pond gewoon de hele tijd al in haar hand had.
Ook Anoeska deed op gegeven moment mee met de shotjes. Dus zaten we gezellig met ze 4e aan de drank:D
Wat een lol en schik hadden we.
Ik ging even met boya mee naar buiten, er kwam even later een dronken gast naar buiten en die ging met ons praten, hij heeft wel 100x gezegd dat we even moesten luisteren, alles herhaalde hij 100x. we konden erg om hem lachen. We hadden een verschrikkelijke lol de mensen hier zijn zo aardig en ze maken ook gewoon een praatje met je terwel ze je niet kennen. Ze hebben ons een aantal keer gevraagd waar we vandaag kwamen.
00:00 naar huis was de pub ging dicht.
Thuis nog even nagenieten van de lol die we hadden.
Baukelien gefeliciteerd met haar verjaardag.
En toen naar de kamer van Boya en Natascha gegaan en tot de ontdekking gekomen dat de matrassen op het stapelbed veel lekkerder lagen als die op ons bed. De veren prikte in onze billen en rug.
Dus nog ''even'' Bij de matrassen omgewisseld. Wat en L-O-L hadden we zeg. Plaste Anoeska bijna in haar broek van het lachen toen we mijn matras gingen omruilen, Anoeska liet dus met een klap die matras vallen waardoor ik niet meer bij kwam van het lachen. Het is ook heel normaal om snachts om half 1 je matrassen te verwisselen haha. En nu lekker gaan slapen. Wat een leuke dag was dit zeg.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Maltby

Mijn eerste reis

-Lol maken
-Stage lopen
-Engeland verkennen

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2014

Dag 18:

15 Februari 2014

Dag 17:

14 Februari 2014

Dag 16:

13 Februari 2014

Dag 15: Stage dag 8(ziek)

12 Februari 2014

Dag 14: Stage dag 7 (ziek)
richelle

Actief sinds 07 Feb. 2014
Verslag gelezen: 54
Totaal aantal bezoekers 2755

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 11 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: