Dag 7: Stage dag 3 - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van richelle leensen - WaarBenJij.nu Dag 7: Stage dag 3 - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van richelle leensen - WaarBenJij.nu

Dag 7: Stage dag 3

Door: Richelle leensen

Blijf op de hoogte en volg richelle

05 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Maltby

Ik werd om 6:30 wakker, ik werd wakker van de wekker ik kon niet zo goed het geluid plaatsen tot ik zag hoe laat het was. Toen heb ik me aangekleed en gegeten. Om half 8 moesten we naar de bus. We zitten elke keer 3 kwartier in de bus dus komen pas om kwart over 8 aan op station en dan moeten we nog even een stukje lopen. We hopen elke ochtend maar dat het hek van de school open is omdat we anders om moeten en een hele berg op moeten. Dat is de enige nadeel aan me stage dat het op een berg licht. Om half 9 komen we ongeveer aan op stage en dan schrijven we ons in. Vandaag mocht ik bij de eettafel staan. Hier hebben ze cornflakes op school en dan mogen de kinderen die nog iets willen eten daar nog eten. Er staat op de hele dag fruit op een tafeltje en s ’ochtends melk en de rest van de dag water. Toen alle kinderen binnen waren en de juffen gingen beginnen met de dag heb ik nog even alles afgewassen, ze vragen hier wel erg vaak of je het niet erg vind om iets te doen enzo, voor mijn is dat wel erg wennen omdat het in Nederland heel anders is. Ook zijn de juffen hier heel erg luid, ze schreeuwen heel erg tegen de kinderen en ik vind dat heel erg wennen en ik schrik me ook elke keer dood als ze dat doen. Het is een super leuke stage alleen ik moet wel echt wennen aan de verschillen van Nederland en Engeland. Ik heb voor de kinderen nog boekjes voorgelezen en ik vond dit zelf erg goed gaan de kinderen zaten heel rustig en hebben de hele tijd geluisterd. Ik kwart voor 12 tot kwart voor 1 had ik pauze. toen ik weer terug was in de klas heb ik even gekeken bij het leren van letters, de kinderen leren letters door er een gebaar bij te doen, dit vind ik erg leuk en wil proberen om alle gebaren aan het eind van me stage een beetje te weten ik weet er nu al 6 a 7 gebaren dus dat is al aardig wat. De meeste kinderen op mijn stage vanaf 3 kunnen hun naam al schrijven de eerste keer keek ik hier echt van op. Daarna heb ik nog even de juffen geholpen met opruimen. De dag gaat elke keer erg snel voorbij dat vind ik best wel jammer omdat ik het best wel naar me zin heb. Toen de kinderen naar huis gingen was ik nog bezig met foto´s van de muur aan het halen, ik was nog niet helemaal klaar maar ik mocht al naar huis huis, mijn leidster zou dat wel af maken, in Nederland is het zo dat je het dan moet afmaken maar hier is dat helemaal niet zo. Hier zijn ze al blij als je komt en ze zijn al blij met je als je de hele dag in een hoekje gaat zitten, ik heb aan mijn stage begeleider uitgelegd dat ik graag wil helpen en er niet tegen kan als ik de hele dag maar kan zitten, mijn stage begeleider zij dat ze het begreep en dat ze er erg blij mee was dat ik het vertelde. Om kwart voor 4 zaten we ongeveer in de bus. om 16:02 zat Anoeska die een paar haltes verder opstapt gezellig met bij ons in de bus ( boya en mij).
Na het eten nog heel wat gesprekken met me kamer/klasgenoot (Anoeska) gevoerd te hebben, serieuze maar ook hele grappige gesprekken. Al een week bij elkaar op de kamer maar zoveel lol. Dit had ik niet verwacht hahaha. Zo lekker slapen en dan morgen nog stage en dan lekker 3 dagen weekend. Eens zien wat we gaan doen. Ben benieuwd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Maltby

Mijn eerste reis

-Lol maken
-Stage lopen
-Engeland verkennen

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2014

Dag 18:

15 Februari 2014

Dag 17:

14 Februari 2014

Dag 16:

13 Februari 2014

Dag 15: Stage dag 8(ziek)

12 Februari 2014

Dag 14: Stage dag 7 (ziek)
richelle

Actief sinds 07 Feb. 2014
Verslag gelezen: 49
Totaal aantal bezoekers 2756

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 11 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: