De heen weg en aankomst. - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van richelle leensen - WaarBenJij.nu De heen weg en aankomst. - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van richelle leensen - WaarBenJij.nu

De heen weg en aankomst.

Door: Richelle leensen

Blijf op de hoogte en volg richelle

30 Januari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Maltby

Vandaag is het dan zo ver we vliegen naar Engeland!
Om kwart over 5 gingen me wekker. Me ruimbagage koffer stond gelukkig al beneden, ik moest alleen nog me handbagage koffer mee naar beneden nemen.

Nadat ik me had aangekleed, gegeten had en de laatste dingetjes in me koffer gedaan had. Heb ik afscheid genomen van mijn kleine hondje beer. Gisteren was ik al naar me paardjes geweest om afscheid te nemen.

6uur Zijn we dan vertrokken naar Schiphol.
Aangekomen op Schiphol was het nog een heel zoekwerk om elkaar te vinden. Het was mijn twee keer vliegen en het was de eerste keer dat ik vanuit Nederland vloog en ik wist niet dat Schiphol zo groot was. Nadat ik Anoeska eindelijk had gevonden zijn we naar de incheck gegaan. Natuurlijk stonden we eerst bij de verkeerde en werden we ergens anders heen gestuurd. Dat was ook niet goed. Uiteindelijk zijn we bij de goede gekomen. Afscheid genomen van de mensen die mee waren en toen de rij ingestapt om onze ruimbagage af te geven. Nadat we onze ruimbagage kwijt waren zijn we naar de meiden gelopen die er al stonden en frank (de begeleider). We zijn daar nog wat gaan eten en om 8:30 gingen we boarden. en om 9:40 was het dan zo ver. We vertrokken! Ik was niet zo zenuwachtig, maar Anoeska wel omdat het haar eerste keer vliegen was. Anoeska zat dus naast me en wist niet wat er ging gebeuren, ik heb bij elk geluidje uitgelegd wat het was. We hadden de grootste lol in het vliegtuig vooral met het landen omdat de man die voor zat te slapen enorm schrok met de landing. Toen we geland waren in Manchester hebben we geld gepind en hebben we een trein kaartje gehaald. de treinreis duurde wel erg lang. 1,5 uur. Toen we bij Meadowhall waren aangekomen hebben we daar een buskaart gehaald en internet. en daarna hebben we 2 taxi genomen naar ons verblijf. Bij de deur stond Sharon ons al op te wachten. We werden gelijk mee naar boven genomen. Zetten onze bagage in de gang en werden meegenomen naar een kamer waar de lunch klaar stond. Sharon legde ons dingen uit en toen we klaar waren kregen we een rondleiding. Daarna zijn we onze kamers gaan uitzoeken. Slaap samen met Anoeska op 1 kamer en hebben het onwijs gezellig!
We zijn ook gelijk onze spullen gaan uitpakken, boodschappen gedaan en daarna zijn we met z'n alle in het hotel even verderop in de straat gaan eten.

Toen we weer thuis waren zijn we allemaal naar onze kamers gegaan. De meeste gingen gelijk skype met vrienden en familie en daarna zijn we gaan slapen.

  • 08 Februari 2014 - 21:40

    Wendy:

    Leuk richelle om zo alles te lezen en je te volgen. Heel veel plezier daar, maar zo te lezen gaat dat wel goed komen ;-).
    Hoe is je eerste schoolweek daar bevallen?
    Ben benieuwd om het allemaal te lezen.
    Heel veel leerplezier daar en natuurlijk ook geniet lekker.
    Dikke kus van ons alle zes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Maltby

Mijn eerste reis

-Lol maken
-Stage lopen
-Engeland verkennen

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2014

Dag 18:

15 Februari 2014

Dag 17:

14 Februari 2014

Dag 16:

13 Februari 2014

Dag 15: Stage dag 8(ziek)

12 Februari 2014

Dag 14: Stage dag 7 (ziek)
richelle

Actief sinds 07 Feb. 2014
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 2753

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 11 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: