Dag 18: - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van richelle leensen - WaarBenJij.nu Dag 18: - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van richelle leensen - WaarBenJij.nu

Dag 18:

Door: Richelle leensen

Blijf op de hoogte en volg richelle

16 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Maltby

Vandaag heerlijk uitgeslapen. We zouden als we optijd wakker zouden zijn naar de kerkdienst gaan maar we werden pas om 10:00 wakker en het begon om 10:30 geen zin om me te haasten en we zijn hier nog genoeg zondagen!
Eerst heerlijk ontbeten met Anoeska en toen samen naar Rotherham centrum gegaan. Rondje gelopen en toen weer een uur terug met de bus. Bijna alle winkels waren gesloten. Op enkele na.
Boodschappen gedaan samen met Anoeska en toen we thuis kwamen even gezeten.
Toen kwamen de meiden met het idee om het beruchtte bergje te gaan zoeken waar de meiden van vorig jaar het over hadden. Wij hadden al een poging gedaan in het begin maar waren de verkeerde kant op gelopen. Maar nu vonden we het al heel snel.
toen we het gevonden hadden, zei ik ; ik ga wel als eerste maar toen ik het voelde kraken onder me voeten ging ik maar als laatste. De moeder van boya ging als eerste en gaaf het voorbeeld hoe we het vooral niet moesten doen want die had een natte voet toen ze aan de overkant kwam hahaha.
Anoeska volgde en toen Anoeska aan de overkant was viel ze bijna om van het lachen. Natascha en ik moesten namelijk nog, ik was bang dat ik zou vallen. Ach je leeft maar 1 keer toch? Toen we uit eindelijk allemaal de sloot over waren moesten we nog een modderige heuvel op. Zonder al te veel glijden en vies worden en enorme lachbuien. De modderige heuvel uiteindelijk overwonnen gingen we de berg oplopen. Nog niet eens halverwege gestopt om van het uitzicht te genieten en weer naar beneden gegaan en toen een stuk gewandeld. We dachten dat we verdwaald waren.
Na een uur wandelen in gebieden die we niet kennen zagen we een herkeningspunt en waren we eindelijk thuis! Me benen konden niet meer! Na me schoenen uit gedaan te hebben, zag ik hoe vieze schoenen ik had, ik riep al naar de meiden dat de schoenen voor de deur uit moesten. wat een avontuur zeg! Heerlijk gegeten met zo’n alle en nog een potje yatzee gedaan. Toen was het tijd om naar bed te gaan. Was moe van het avontuur en het vele lachen! Welterusten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Maltby

Mijn eerste reis

-Lol maken
-Stage lopen
-Engeland verkennen

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2014

Dag 18:

15 Februari 2014

Dag 17:

14 Februari 2014

Dag 16:

13 Februari 2014

Dag 15: Stage dag 8(ziek)

12 Februari 2014

Dag 14: Stage dag 7 (ziek)
richelle

Actief sinds 07 Feb. 2014
Verslag gelezen: 774
Totaal aantal bezoekers 2732

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 11 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: