Dag 8. Stage dag 4 - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van richelle leensen - WaarBenJij.nu Dag 8. Stage dag 4 - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van richelle leensen - WaarBenJij.nu

Dag 8. Stage dag 4

Door: Richelle leensen

Blijf op de hoogte en volg richelle

06 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Maltby

6:30 uit bed gegaan. Ik heb me toen aangekleed en gegeten.
Om half 8 gingen we richting stage. Om half 9 was ik op stage. Daar meteen weer ingeschreven en naar me klas gegaan. Ik heb de hele ochtend met bij de kinderen gezeten. Ik heb de kinderen nog geholpen met hun naam schrijven.er was vandaag buiten de gewone 5 juffen ook nog een stagiaire die heeft zo een beetje de hele ochtend in een hoekje gezeten bij de kinderen. om kwart voor 12 ben ik op pauze gegaan tot kwart voor 1. Toen ik terug kwam van pauze was er opeens nog een stagiaire dus toen waren we met 5 juffen en 3 stagiaires dit vond ik zelf wel erg veel. De tijd ging ook best langzaam omdat er gewoon zo veel mensen waren. Als de stagiaires hier al in een hoekje zitten zijn ze er al blij mee. Het gaat er volgens mijn echt om dat je er bent en niet om dat je wat doet. Ik mocht om half 4 al weer naar huis. Me begeleider vroeg of we nog wat gingen doen, ik heb toen vertelt dat ik het nog niet zo goed wist en dat we dat vanavond even gingen bekijken, ze vertelde me wel dat je leuke dingen in de buurt kon doen en als ik een keer wat wou weten ik altijd bij haar even mocht vragen dat ze het dan wel voor ons op wou schrijven.
Vanavond even met de meiden naar de pub geweest maar we zaten daar maar met z'n 4e dus gingen we naar de winkel. Toen even daar drank gehaald en thuis maar gaan kaarten. We gingen maar even onze aankopen proeve maar het was niet te zuipen. Toen ben ik maar aan het water gegaan. En nu is het tijd om te gaan slapen ben kapot! Morgen lekker vrij!
Ik kan nu al lekker zeggen WEEKENDDD!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Maltby

Mijn eerste reis

-Lol maken
-Stage lopen
-Engeland verkennen

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2014

Dag 18:

15 Februari 2014

Dag 17:

14 Februari 2014

Dag 16:

13 Februari 2014

Dag 15: Stage dag 8(ziek)

12 Februari 2014

Dag 14: Stage dag 7 (ziek)
richelle

Actief sinds 07 Feb. 2014
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 2738

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 11 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: