Dag 6: Stage dag 2 - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van richelle leensen - WaarBenJij.nu Dag 6: Stage dag 2 - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van richelle leensen - WaarBenJij.nu

Dag 6: Stage dag 2

Door: Richelle leensen

Blijf op de hoogte en volg richelle

04 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Maltby

Vandaag was ik weer om 6:30 wakker. Klaar gemaakt om naar stage te gaan.
Iedere dag is een nieuw avontuur die ik bewandel.
ik heb erg veel zin in stage, ik vind het erg leuk daar en het is echt een leuke doelgroep.
Eenmaal aangekomen op stage, heb ik nog wat rond gekeken. ik heb vaak gevraagd of ik iets voor ze kon doen maar steeds kreeg ik het antwoord dat ik bij de kinderen mocht gaan zitten. Aan het eind van de ochtend mocht ik met de kinderen met verf, een ritje en papier een kunst werk gaan maken. de kinderen moesten het rietje in de verf doen en dan hun vinger op de bovenkant van het rietje doen, om vervolgens het rietje op het witte blaadje te doen en door het rietje te blazen, ik zag aan de kinderen dat ze dit erg leuk vonden. Na het verven heb ik alles schoon gemaakt en mocht ik op pauze. Om kwart voor 1 ging ik weer terug naar de klas en heb ik de hele middag een beetje bij de kinderen gezeten. Om kwart over 3 gingen de kinderen naar huis. Toen de kinderen weg waren heb ik nog even met me stage begeleider gepraat en daarna mocht ik naar huis. Eenmaal thuis heb ik nog even op me kamer gezeten. En om 6uur konden we eten. Na het eten de afwas gedaan samen met Anoeska en daarna naar de slaapkamer gegaan en daar tot op dit moment nog erg veel lol met ze 2e. De kamer voor een malteser overhoop gehaald, die onder het bed gerold was maar we niet meer konden vinden. Waardoor we erg veel lol hadden en Anoeska bijna in naar broek piste hahaha .
toen nog even op de ipad spelletjes gedaan. om 10 uur gaan slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Maltby

Mijn eerste reis

-Lol maken
-Stage lopen
-Engeland verkennen

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2014

Dag 18:

15 Februari 2014

Dag 17:

14 Februari 2014

Dag 16:

13 Februari 2014

Dag 15: Stage dag 8(ziek)

12 Februari 2014

Dag 14: Stage dag 7 (ziek)
richelle

Actief sinds 07 Feb. 2014
Verslag gelezen: 59
Totaal aantal bezoekers 2740

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 11 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: