dag 3 - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van richelle leensen - WaarBenJij.nu dag 3 - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van richelle leensen - WaarBenJij.nu

dag 3

Door: Richelle leensen

Blijf op de hoogte en volg richelle

01 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Maltby

Vandaag was ik om half 8 wakker. Ik ben nog even blijven liggen.
Samen met Anoeska rond 9:00 ontbeten en toen ons klaar gemaakt.
We zijn met z'n alle naar Meadowhall gegaan.
Meadowhall is een groot winkelcentrum met ongeveer 281 winkels.
Onderweg naar Meadowhall moesten we bij Rotherham centrum uitstappen. Daar hebben we van Frank een kleine rondleiding gehad en hebben we de bus naar Meadowhall genomen.
In Meadowhall gingen de groepen uiteen.
We hadden afgesproken om, om 16:30 op afgesproken plek terug te staan.
Wij (Anoeska, Natascha en ik) hadden het naar verloop van tijd wel gezien. Ijsje gehaald en op een bankje gaan zitten mensen kijken.
In Engeland stikt het van de jonge/tiener moeders en ze lopen er vrij bloot bij. Wij passen er totaal niet tussen met onze kleding haha.
Om 15:30 zijn we terug gegaan naar de afgesproken plek en hebben daar nog een uurtje gezeten. Toen moesten we zelf uitzoeken welke bus we terug moesten pakken. Weer overstappen op Rotherham centrum.
Thuis aangekomen zijn Natascha ,frank en ik voor ons 3e pizza gaan halen vlak bij ons verblijf.
ik had voor Anoeska hotdogs gehaald maar die had ze niet op gegeten omdat ze niet lekker was.
toen we klaar met eten waren. Ging Anoeska douchen. En zijn Natascha, Frank en ik nog even in de andere kamers van de vrouwen vleugel gaan kijken en kwamen toen bij de douch uit, Tijdens het douchen van Anoeska haalde 1 van hun de schakelaar op de gang voor de grap op en had ze dus geen water. Dat vond zij niet zo grappig en dat vertelde ik ook aan hun.
2 meiden gingen stappen in Sheffield en Boya, Natascha en ik gingen naar de pub aan de overkant. Anoeska bleef ziek thuis wat wel heel jammer was. Omdat het heel gezellig was in de pub. Alleen er was karaoke avond en er was iemand aan het zingen die dat beter niet kon doen.
ik dacht dat Anoeska nog wakker was en kwam vrij luidruchtig de kamer binnen toen Anoeska net in slaap was gevallen. en liep later weer weg.
Toen ik even later de kamer weer binnen kwam schrok ik van Anoeska omdat ze tegen mij begon te praten haha.
Daarna ben ik lekker gaan slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Maltby

Mijn eerste reis

-Lol maken
-Stage lopen
-Engeland verkennen

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2014

Dag 18:

15 Februari 2014

Dag 17:

14 Februari 2014

Dag 16:

13 Februari 2014

Dag 15: Stage dag 8(ziek)

12 Februari 2014

Dag 14: Stage dag 7 (ziek)
richelle

Actief sinds 07 Feb. 2014
Verslag gelezen: 61
Totaal aantal bezoekers 2731

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 11 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: