Dag 2 - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van richelle leensen - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Maltby, Verenigd Koninkrijk van richelle leensen - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Richelle leensen

Blijf op de hoogte en volg richelle

31 Januari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Maltby

Vandaag was ik vroeg wakker samen met Anoeska. (6:15)
Om 7:30 ben ik maar gaan douchen en daarna voor heb ik nog even spelletjes gespeeld. om 9:30 gingen we ontbijten en de andere meiden hun klaar maken.
Toen iedereen klaar was hebben we de bus gepakt.
Na 20 minuten in de bus te hebben gezeten en 2 minuten lopen waren we bij de stage van Anoeska aangekomen. We kregen met ze alle een rondleiding bij, ik werd niet zo lekker bij de rondleiding en ben toen ben frank(de begeleider) naar buiten gegaan en daar hebben we gewacht op de dames.
Nadat we klaar waren op de stage van Anoeska hebben we de bus terug gepakt. Ik ben toen naar huis gegaan en de rest gingen nog even bij het sport centrum kijken. Die zit precies naast ons. 3 meiden hebben een sport abonnement.
Ik niet haha. Als ik 2 a 3 keer ga zwemmen als ik hier ben is het veel.
Toen de rest weer thuis waren hebben we wat gegeten en zijn we met de bus die er z'n 45 minuten over deed naar Boya , Natascha en mijn stage wezen kijken. het ziet er daar allemaal heel leuk uit en kreeg al helemaal zin om stage te lopen. Wij zitten op een Internationale school. Zit echt kinderen van over de hele wereld. En na onze stage te hebben bekeken zijn we lopend naar de stage van Baukelien gegaan. Alle stage plekken zijn anders. De stage plek van Glenda konden we niet zien omdat haar begeleidster ziek was en de vervangster er ook niet was. Dus na de stageplek van Baukelien te hebben bekeken zijn we boodschappen gaan doen. Onderweg naar huis begon ik me al wat beter te voelen. Eenmaal thuis hebben ik nog even geskypt enzo op de ipad. Baukelien en Glenda hebben wraps gemaakt en daar hebben we heerlijk van gegeten. Toen ben ik lekker op bed gaan liggen en had ik de grootste lol met Anoeska. We gingen op tijd slapen want we waren al vroeg op.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Maltby

Mijn eerste reis

-Lol maken
-Stage lopen
-Engeland verkennen

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2014

Dag 18:

15 Februari 2014

Dag 17:

14 Februari 2014

Dag 16:

13 Februari 2014

Dag 15: Stage dag 8(ziek)

12 Februari 2014

Dag 14: Stage dag 7 (ziek)
richelle

Actief sinds 07 Feb. 2014
Verslag gelezen: 50
Totaal aantal bezoekers 2730

Voorgaande reizen:

30 Januari 2014 - 11 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: